متن اهنگ الو2
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان امیر تتلو جون و آدرس mahsa.maghsudloo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 51
بازدید کل : 19401
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1

امیر تتلو جون




"الو2"

الو...چرا قطع کردی؟؟

چرااااا دوباره قهر کردی؟؟

یه چیز میپرسم بعد دیگه کاریت ندارم...!

الو...میشه برگردی؟؟؟

الووو...میشه برگردی؟؟؟

الو...خوب گوشاتو وا کن!

یه نگاه به قبلا ا کن!

حرفمو میزنم بعدشم گوشیرو میذارم!

خودت اگه خواستی صدام کن..!

اااوووووو...!

خودت اگه خواستی صدام کن...!

...

الو سلام!نمیتونم از فکرت درام...!

من هنوزم مث قبلا ام...!

هنو مث نفسی برام...!

الو سلام!دیگه نمیتونم از فکرت درام...!

آره من هنوزم مث قبلا ام...!

هنو مث نفسی براااااام...!

...

اصن نداشتم روزخوبی...دیگه بوی اون نی!فک میکردم خونه موندی!ولی رفتی واسه دوری زودمون نی؟؟؟مگه میشه تو نباشیو دورو ور من بدون تو شلوغ باشه...!یه دیوونم که بی تو دوس داره صب بخوابه غروب پاشه!تو از من یه عصبی ساختی که داد بزنه هی تو روت واسه! تو معلوم نبود که حرفات کدومش دروغه کدوم راسته؟؟!؟تو با نگات میچزونی!اصنم بعید نی بتونی...که بجز من با هر کی باشیو بری با همونا که تو لیستشونی...!

...

الو...!

الو ندیدی!بی تو چه سرده خونه...!

پاشو بیا!این به نفعه هر دومونه...!

اخه دیوونه!جز تو چی گرمه دستاش...!

دیگه نرو!یکم فکر منم باش...!

دیگه نرو!یکم فکر منم باش...!

الو...چرا قطع کردی؟؟

چرا دوباره قهر کردی؟؟

یه چیز میپرسم بعد دیگه کاریت ندارم...!

الو...میشه برگردی؟؟؟

الوووو...میشه برگردی؟؟

الو سلام!نمیتونم از فکرت درام...!

من هنو مث قبلاام...!

هنو مث نفسی برام...!

الو سلام!دیگه نمیتونم از فکرت درام...!

اره من هنو مث قبلا ام...!

هنو مث نفسی برا ااام...!

"AMIR TATALOO"

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 18 مرداد 1392برچسب:, :: 8:10 ::  نويسنده : mahsa